יום שישי, 30 בספטמבר 2022

שוקולד ממותג לעסקים – השקעה נכונה

מחפשים דרך למתג את העסק שלכם ולא להישאר בנאליים וצפויים? לכל עסק שמכבד את עצמו יש מגוון מוצרים הממותגים עם לוגו העסק שמלווים את ההתנהלות העסקים ונשארים כמזכרת לאחר פגישות עסקיות או אירועים עסקיים. בדרך כלל המוצרים הם צפויים וידועים מראש כמו עטים, פנקסים, מפזרי ריח לרכב ועל כן מוצאים את עצמם כדרך כל גאדג'ט באיזו ערמה של ציוד משרדי כך שהם לא מותירם רושם מיוחד. השקעה נכונה במוצרים מהסוג הזה תהיה דווקא בפריטים שונים ומקוריים כך שיצליחו להשאיר חותם חיובי אצל מי שיקבל אותם.

מי לא אוהב שוקולד?

אם מדברים על מוצרים ממותגים וגאדג'טים המשאירים חותם חיובי, צריך לקלוע לטעמם של מרבית מהאוכלוסייה, לא כן? ישנו מוצר אחד עליו יש קונצנזוס לגבי הטעם והוא – שוקולד! לכן, מיתוג שוקולד לעסק שלכם יכול להיות צעד חכם ביותר. תוכלו להשתמש בשוקולד בסיטואציות שונות כמו בפגישות עסקיות מרובות משתתפים וגם בארבע עיניים, תוכלו להשאיר אותו סתם כך במשרד ולחלק לכל מי שנכנס לקבל שירות וכמובן שתוכלו להשתמש באותו שוקולד הממותג לאירועים מעט יותר רציניים מפגישות עסקיות ולחלק שוקולד ממותג לעסקים.


 

מה ניתן להדפיס על שוקולד ממותג לעסקים?

הבחירה הטבעית היא למתג שוקולד עם לוגו החברה, אבל זאת בתנאי שלחברה שלכם יש לוגו. במידה ומדובר בעסק קטן, משפחתי או חסר לוגו, כמו מרפאה, מכון יופי או קונדיטוריה ביתית, עדיין ניתן להשתמש בטכנולוגית השוקולד הממותג לטובתכם. שוקולד ממותג לעסקים יכול לשאת עליו איחולים לבביים, את שם העסק, את הכתובת ועוד רעיונות כיד הדמיון הטובה.

לסיכום, שוקולד ממותג לעסקים גדולים או קטנים הוא כנראה השקעה משתלמת גם לעסקים בצמיחה וגם לעסקים שכבר שוחים בשוק העסקי. בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חופשה בפיליפינים

לגלות את גן העדן: הרפתקה פיליפינית הפיליפינים, ארכיפלג של פלאים טרופיים, מזמין מטיילים לצאת למסע של גילוי בין החופים הבתוליים, הנופים השופ...