יום רביעי, 8 במרץ 2023

פוליש לרצפה

עובר לדירה בה הרצפות ישנות וזקוקות לליטוש? פוליש לרצפה זוהי התשובה עבורך. כיום ניתן למצוא שירותי פוליש וניקיון במחירים הוגנים ומשתלמים. פוליש לרצפה מחזיר לרצפה שלך את הברק ואת החיות שלה. מומלץ לעשות את פעולת הפוליש לפני שמעבירים את הרהיטים לדירה החדשה על מנת שתהייה גישה לאנשי המקצוע לרצפה כולה מבלי להזיז או לפגוע ברהיטים קיימים. במאמר הבא תוכל לקבל טיפים על איך לבצע פוליש רצפה בעצמך, במידה ואתה מעדיף לא להזמין אנשי מקצוע .

 


כיצד לעשות פוליש לרצפה שלך כמו מקצוען - שלב אחר שלב

פוליש לרצפה הוא חלק חשוב בתחזוקת הבית. זה יכול לעשות הבדל עצום במראה ובתחושה של הבית שלך, אבל זה יכול להיות משימה לא פשוטה אם אתה לא יודע מה אתה עושה. למרבה המזל, עם הכלים והטכניקות הנכונות, כל אחד יכול להפוך למקצוען בליטוש הרצפה שלו:

1.     התחל בניקוי אבק הרצפה במטלית יבשה ורכה. הסר כל לכלוך, פסולת או פירורים מפני השטח של הרצפה וטאטא את כל הנסורת מרהיטים שהוזזו. תשאב ותנקה את האזור היטב לפני שתתחיל להבריק אותו.

2.     השתמש בשני דליים - אחד למים מלוכלכים ואחד למים נקיים - כדי לערבב חלקים שווים של חומץ לבן ומים חמים בדלי או מיכל ישן. חשוב להשתמש רק בחומץ על רצפות למינציה מכיוון שהוא חומר חיטוי טבעי ולא יפגע בגרגרי העץ.

3.     תיצק את תמיסת החומץ לתוך דלי המים הנקיים ותערבב היטב. תטבול מטלית רכה בתערובת המים/חומץ ותסחט אותה ביסודיות כך שהיא תהיה לחה אך לא רטובה.

4.     תשפשף את המטלית הלחה על הרצפה בתנועות סיבוביות למשך כחמש שניות, ולאחר מכן תשטוף במים נקיים מהדלי השני שלך.

חשוב לציין כי התוצאות של פוליש לרצפה שעושים לבד לעומת פוליש לרצפה שנעשה על ידי אנשי מקצוע לא נראה אותו הדבר. התוצאות של אנשי המקצוע בדרך כלל טובות יותר והם מצליחים להוריד כתמים ישנים ועקשנים מהרצפה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חופשה בפיליפינים

לגלות את גן העדן: הרפתקה פיליפינית הפיליפינים, ארכיפלג של פלאים טרופיים, מזמין מטיילים לצאת למסע של גילוי בין החופים הבתוליים, הנופים השופ...