יום רביעי, 1 בנובמבר 2023

הפאר הטבעי של אל נידו


אל נידו, הממוקם בקצה הצפוני של פאלאוואן בפיליפינים, הוא מקלט טרופי אמיתי, שנחגג בזכות היופי הטבעי שאין שני לו. היעד האידילי הזה מתהדר בחופים בתוליים, בצוקי אבן גיר ובמים צלולים, מה שהופך אותו לגן עדן לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות.

הפאר של הטבע

קרסטות אבן גיר: פסלי הטבע

אל נידו מפורסמת בזכות קרסטות הגיר מעוררות הכבוד שלה העולות בצורה דרמטית ממי הטורקיז. תצורות סלע מרשימות אלו הן יצירות אמנות של הטבע, המעוטרות בירק שופע. לחקור את המערות הנסתרות, החופים הסודיים והלגונות השלוות בין התצורות הללו היא הרפתקה שתשאיר אותך ביראת כבוד.

אי-דילוג: חשיפת אוצרות נסתרים

הדרך הטובה ביותר לחוות את היופי הטבעי של אל נידו היא באמצעות טיולי איים. סיורים אלו לוקחים אתכם לאיים שונים, כל אחד עם הקסם הייחודי שלו. משיט קיאקים דרך לגונות קסומות ועד שנורקלינג בגני אלמוגים תוססים והתחממות על חופים בתוליים בתוליים, טיול באיים הוא חוויה בלתי נשכחת.

 


חיים ימיים מגוונים

ארץ הפלאות התת-ימית: גן העדן של צוללן

המגוון הימי של אל נידו הוא אוצר עבור צוללים ושנורקלים. כחלק ממשולש האלמוגים, מוקד המגוון הביולוגי הימי בעולם, הוא שוקק חיים. חקר העולם התת ימי חושף קליידוסקופ של מיני אלמוגים, כרישי שונית, צבים ושלל דגי שונית צבעוניים.

שימור וקיימות

תיירות אחראית: שמירה על היופי

אל נידו מחויבת לנוהלי תיירות אחראיים וברי קיימא. קיימים אמצעים כדי להגן ולשמור על הסביבה השברירית. מספר המבקרים נשלט, פלסטיק לשימוש חד פעמי אסור, וקהילות מקומיות מעורבות באופן פעיל במאמצי שימור כדי להבטיח את שימורו לטווח ארוך של פלא הטבע הזה.

אל נידו, פאלאוואן, הוא יעד שבו הטבע לוקח את אור הזרקורים. קרסטות הגיר שלה, הלגונות הנסתרות והחיים הימיים המגוונים יוצרים חוויה בלתי נשכחת ומקסימה. בין אם אתה חובב טבע, מחפש הרפתקאות, או פשוט מחפש גן עדן שליו, אל נידו מציע מפלט יחיד במינו בלב הפיליפינים. זהו מקום בו יופיו של עולם הטבע שולט עליון, ומשאיר רושם מתמשך על כל המבקרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חופשה בפיליפינים

לגלות את גן העדן: הרפתקה פיליפינית הפיליפינים, ארכיפלג של פלאים טרופיים, מזמין מטיילים לצאת למסע של גילוי בין החופים הבתוליים, הנופים השופ...