יום חמישי, 24 בנובמבר 2022

מהו מענה טלפוני אנושי ומה כדאי לדעת עליו?

יש כמה דברים שצריך להבין על מוקד שתפקידו לספק מענה טלפוני אנושי לקהל היעד והלקוחות של בית העסק. קודם כל, חשוב להבחין בהבדלים שבין מוקד מן הסוג הזה לבין מענה טלפוני ממוחשב.

בעוד המענה הממוחשב הוא לכאורה פשוט וזול יותר, המענה הטלפוני הוא מקצועי ואמין. כאשר לקוחות יוצרים קשר עם בית עסק ובצד השני הם שומעים נציג בשר ודם, סביר להניח שהם ירגישו מרוצים יותר כבר מהרגע הראשון. אבל אם הם יוצרים קשר עם בית עסק ושומעים מענה ממוחשב, תחושת התסכול עלולה להפוך אותם מלקוחות קיימים ללקוחות לשעבר.

הדבר החשוב ביותר מבחינת בעלי עסקים הוא להתאים לעצמו את המוקד של מענה טלפוני אנושי. על בעלי עסקים להבין מה הלקוחות שלהם צריכים, מה בדיוק הם מחפשים, למה חשוב להם ליצור קשר טלפוני עם המקום וכן הלאה. ככל שמאפיינים טוב יותר את התפקידים של מענה טלפוני אנושי ואת תחומי האחריות של הנציגים, כך מגדילים את הסיכוי ללקוחות מרוצים.


 

האם חובה לגייס כוח אדם כדי לתת מענה טלפוני אנושי ללקוחות?

החדשות הטובות הן שבעלי עסקים בכלל לא חייבים כיום להשקיע בהקמה טכנית של מוקד מענה טלפוני אנושי. במקום לגייס את כוח האדם ואז עוד לשלם על התשתיות, על התקשורת, על החשמל וכן הלאה – אפשר פשוט להשתמש באותו שירות אבל במודל של מיקור חוץ.

המודל של מיקור חוץ הופך את האפשרות של מענה טלפוני אנושי ללקוחות לרלוונטית עבור כל סוגי העסקים. אז אם פעם רק חברות גדולות היו יכולות להרשות לעצמן להציע ללקוחות מענה כזה, הרי שכיום מדובר על דרישה לגיטימית שמשותפת לבעלי עסקים בכל התחומים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חופשה בפיליפינים

לגלות את גן העדן: הרפתקה פיליפינית הפיליפינים, ארכיפלג של פלאים טרופיים, מזמין מטיילים לצאת למסע של גילוי בין החופים הבתוליים, הנופים השופ...